Já! To se ani nedá říct, že jsem byl otrávenej. Já jsem byl tak nasranej, až jsem byl vzteky nepříčetnej!
Nebyla v tom klobása, ale "spanilá" jízda. Nejdřív jsem myslel, že kolonu prostě řídí někdo, kdo má absolutně volšový nohy a ještě k tomu .. ále, nic, teprve dodatečně mi došlo, že jel přesně pokynů vývojovýho oddělení, který přišlo na způsob, jak oddělat ty naše starý káry a donutit nás k nákupu oblud.
Nejdřív jsme na těch úzkejch silnicích jeli jak debilové - vedoucí do zatáček brzdil, na rovinkách to zase rozjížděl. Ti, co jeli za ním, se snažili udržet rozestup za každou cenu. Protože se silnice klikatila, měl jsem možnost je párkrát pozorovat z boku - jak ten pátej a další to vždycky rozjížděli na plnej knedlík, aby vedoucího dohnali a pak u zatáček brzdili, chvílema s čelem na skle.
Pak byla soutěž v přesnosti zastavení. Ta zabrzdila celou kolonu, takže ti, kteří absolvovali, museli opodál čekat u krajnice. Jenže tem nebylo moc místa, tak se předek kolony vydal na cestu hledat lepší místo na vyčkávání. Od té chvíle jsme jeli hezky rovnoměrně - rychlostí mezi 10 a 12 kmh - přesně na hranici rozpojení spojky/nového rozjezdu - skoro nepřetržité práce aktuátoru. A takhle jsme jeli do kopce, souvisle tak 3 kilometry. A spojka furt jen makala a klouzala. Asi je u 453 něco jinak. Nevím, jestli tam byly manuály, nebo automaty, ale zřejmě tuhle rychlost zvládaly lépe.
Jo, mimochodem, to lepší místo na vyčkávání taky bylo bezvadný. V rokli v lese.
V té první části jsem si řekl, že na toho ... (autocensored) se.u, nechal jsem tu první partičku poodjet asi 200 metrů a pak jsem nasadil střední tempo, nějakých 30 kmh a jel jsem rovnoměrně a furt stejně. Když mi asi dvakrát ujeli tak daleko, že je nebylo vidět, trošku jsem přidal, když se obnovila dohlednost, zpomalil jsem zpátky na těch 30 - a pak jsem je stejně dohnal a musel kvůli nim brzdit ...
Ta první část mě s.ala, ale dalo se s ní vypořádat. S tou druhou se dalo vypořádat jedině tak, že bych zůstal stát a počkal, až projede poslední. Jenže já naopak chtěl do cíle dojet dříve, abych nemusel parkovat na nádraží nebo na jiném "vhodném" místě. Ta druhá část jízdy mě nas.ala tak, že jsem ze SP až tak do šesti skoro nic neměl.
Manželka otrávená nebyla. Za prvé netuší, co je to spojka, za druhé se jí velice líbila prohlídka hradu. Ale jo, i ostatní věci byly fajn - jenže stačily jedny volšový nohy a zkazily mi celý odpoledne!
Lukáši, proč jsi nepřijel? Viděl bys "toho otrávenýho" na vlastní oči!