Světla
Predni kryt svetla je z plastu, rozdelat svetlo jde, ale diky pouzitemu lepidlu je pro rozdelani potreba misto spoje opatrne nahrivat horkovzduskou, aby lepidlo zmeklo, pak jde vse uz OK.
Po nekolika mesicich od me montaze svetlo stale OK, dokonale utesnene diky pouzite butylove pasce.
Jak jsem jiz nekde psal, par metru butylove pasky mi zbylo, tak mohu nekomu prenechat, na jedno svetlo se spotrebuje cca metr...
Jo, doporučuju nechat si to udělat v servisu. Pokud to totiž začne zlobit a jde se to reklamovat, tak musej všechnu tu práci udělat sami a zadara. Já si to dělal sám, tudíž si to zase musím rozházet sám. Motorky jsem totiž koupil v Kelly, takže jsou to čínský šmejdy - a podle toho to dopadlo. Jeden motorek jede bez problémů dolů, ale zpátky nahoru se mu nechce - světlo se vrátí nahoru třeba až po 10 km. Ale zase jsem díky této závadě přišel na to, že když mám originál denní svícení klopenými světly, tak pokud se svítí denním svícením, tak se motorky vůbec neuvádějí v činnost, teprve až když zapnu světla páčkou.sultana píše:Dnes jsem byl nechat vyměnit oba motorky na sklápění světel u Martinka.Oba už byly po smrti.Takova mala mrcha udělá na STK plno trablu.Uz mě to nebavilo,tak jsem zainvestival,ale teď vše jak za starých časů.Doporucuju...
Mě to na STK nekontroloval. Rozveselil jsem technika žertovným nápisem, co mám na autě a hned byla celá kontrola taková nějaká jednodušší.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Strašně mě překvapilo, jak to auto po přehození kol neuvěřitelně ztichlo. Proto, než nahodím zpátky Coreline, vyměním na nich gumy. Staré jsou Bridgestone, u kterých jsem našel udaný vnější hluk 73 dB a přestože mají vzorek možná i 5 mm, půjdou pryč. Místo nich mám zatím koupený zadní, kde Goodyear slibuje 67 dB a protože se nedělají na předek, čekám, až přijedou Fuldy, u kterých slibují 68 dB.
Žertovný nápis jsem obšlehnul od Grega, když jedno jeho auto s takovým nápisem jezdilo po Jablonci.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Seřízení světel
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Mate nekdo link, ci fotky na ne a co s tim ?
A jeste mam jeden dotaz k elektrice - kde vyradim cerpadlo benzinu (je tusim primo v nadrzi), ma nekde svoji pojistku, nebo aspon narazovy (havarkovy) spinac co by se dal docasne odpojit ?
Dikes za jakykoliv info, link zde, ci navedeni na stropu, zatim projdu servisni manual, ale je to v DE jazyce (mam s nim narozdil od EN trochu potiz) .
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2198
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Ani v poloze dalkova, ani tlumena svetla. Myslim pri toceni tim knoflickem pod volantem ve vsech 3 polohach (tusim 0/1/2 tam je).
Proste vrci a nic, zaden pohyb nahoru dolu, ani milimetr na vratech, ani dal.
Existuje nekde nejaka fotka tech mechanismu (motorku) svetel nez to rozdelam ? Nebo kde je mam hledat ?
-----------------------------------------
Jeeeje, jak se Ti povedlo nabehat 145.000km po GO ?
Menis olej denne za cerstvej zaraz s ponozkama ? )))))))))
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Prohledni přívodní elektriku, k těm motorkům vede hlavně stálý "+", po zapnutí klíčku, to si zkontroluj, jinak ty motorky jsou uvnitř světel, světlo se musí vyndat a rozpůlit.
Hledej tady na fóru, před časem jsme to tady několikrát i probírali.
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtop ... ighlight=]
Vidím to na jemnou změnu napětí v páčce světel (nějaký odpor), něbo jsou vypadlé táhla.
Hele mugwai59 stav se někdy - do Modřic to máš kousek.
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Jedou z polohy do polohy (pokud je to obycejny servo s potenciometrem podobne jako u modelarskeho do toho poustis pulsy o promenne sirce a nic se nehybe) tak tam ma co vypadnout, kdyz to zatuhne, ok ?
Dobre, jdu do nich, neda se svitit, krom prdylky mu odmontuju jeste cenich a dam check tech svetal a tak kolem co bude treba:).
Dikes JiBiCiiiiiiii !! .
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Anebo co to vzadu vastne trvale bzuci vyssim tonem po otoceni klickem do ON polohy pred startem ?
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Napájení (12V) k motorkům jde právě od té páčky - bez rozsvícených světel můžeš kolečkem točit jak chceš a nejedou. Proto někdy při zapnutí světel lehce zavrčí - změní se poměry pro komparátor. To jsem měl na mysli. Nevěděl jsem, že mu jdou, jak potom píše od dorazu k dorazu. Protože jsem to měl taky celý rozdělaný - motorky i světla - tak souhlas- to bude nejspíš ten čep táhla.JBC píše:Páčka světel nemá na motorky vliv, řídící "+" pro ně se upravuje v tom kolečku pod volantem. Jestli vrčej pořád, jsou rozbitý motorky - protože přestože pořád běžej, nepohnou svým vnitřním potenciometrem. Jestli běžej vždycky jen chvilku a světlo se nepohne, je to vypadlý některý z čepů uvnitř světla. Oba případy znamenají čumák dolů, světla ven a rozpůlit.
To mugwai59 - jestli budeš rozdělávat světla - tak si v této zimě pořádně nahřej horkovzduškou nebo fénem plastové západky a taky prsty
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný
Chce to nejmin vzit je do tepla a pak jeste prohrat, mam nekolik pracek poulamovanych na celem aute od "servismanu" jeste v Nemecku:).
(maska atd).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_