TURBO
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2198
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: TURBO
To ti chválím, ale psal jsem ti, že to máš zkontrolovat, respektive nasát(je tam jednocestný ventil ), jestli je to průchozí až do klikové skříně.
Jestli máš čas, přečti si vlákno "falešná smártí nemoc" - několikrát jsem již vysvětloval, že olej z turba je prakticky odsáván a díky své konstrukci se tím pádem nemůže dostávat do intercoleru, nebo výfuku.Pokud ti příjde mechanik, který nezná SMARTa tak tuto případnou závadu nemůže najít.
Ale ty jseš tam šeéf !!
SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: TURBO
Jakeho smarta by sis mel koupit najdes v casti dotazu neregistrovanych. Tam se na takove vetsinou ptaji. Jakeho zalezi na tvojich preferencich a delce tras. Nema smysl naftu na 5 km do prace a zpatky. Na 30 km to uz smysl ma.
I kdyz se vam to muze zdat jako zvlastni, tak naftovy smart vznikl prave pro dojizdeni na delsi vzdalenosti napriklad do prace. V nemecku neni vyjimkou, ze jezdi do prace 50 - 100 km. Ostatne i u nas to uz neni tak divne. V praci mame dva, co jezdi z dalky kolem 80 - 100 km. Mnozi kolem 50.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
I kdyz se vam to muze zdat jako zvlastni, tak naftovy smart vznikl prave pro dojizdeni na delsi vzdalenosti napriklad do prace. V nemecku neni vyjimkou, ze jezdi do prace 50 - 100 km. Ostatne i u nas to uz neni tak divne. V praci mame dva, co jezdi z dalky kolem 80 - 100 km. Mnozi kolem 50.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2198
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: TURBO
No, ze by ti civka zapalovani vyzrala olej, tak tomu neuverim dokud nebudes met novou a auto nepojede.
Co to bylo za automechanika? Kolik uz opravil smartu? Nehledal motor vepredu?
Jindřich ti radil zkusit zpetny ventil odsavani klikove hridele, abys vyloucil falesnou smarti nemoc. Pokud bys mel deravy intercooler, tak by se ti pod autem objevovaly kapky oleje. V sani za odvetranim klikovky se vzdy vyskytuje olej.
Pokud jsi sotva vyjel kopec, tak si opravdu tipuju, ze jedes na dva valce. Treba mas i propaleny pist. Menil jsi nekdy svicky? Vsech 6? Zkus se na ne podivat, jak jsou na tom - barva nebo olej ...
Kdyby to bylo spatne turbo - tekouci olej, tak bys mel olej na zadku auta a byl by ve vyfuku. I kdyz to ho budes mit ve vyfuku i ted, pokud ten olej neshorel.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
Co to bylo za automechanika? Kolik uz opravil smartu? Nehledal motor vepredu?
Jindřich ti radil zkusit zpetny ventil odsavani klikove hridele, abys vyloucil falesnou smarti nemoc. Pokud bys mel deravy intercooler, tak by se ti pod autem objevovaly kapky oleje. V sani za odvetranim klikovky se vzdy vyskytuje olej.
Pokud jsi sotva vyjel kopec, tak si opravdu tipuju, ze jedes na dva valce. Treba mas i propaleny pist. Menil jsi nekdy svicky? Vsech 6? Zkus se na ne podivat, jak jsou na tom - barva nebo olej ...
Kdyby to bylo spatne turbo - tekouci olej, tak bys mel olej na zadku auta a byl by ve vyfuku. I kdyz to ho budes mit ve vyfuku i ted, pokud ten olej neshorel.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: TURBO
Jindřich ti uz napsal, ze pravdepodobne zpetny ventil odsavni vyfukovych par.
Tezko se ti radi, kdyz jenom napises, ze se zameril na zprovozneni fungovani vsech valcu. Nenapises jestli je uz zprovoznil a co tomu bylo. Napriklad sem se te ptal, kolik jsi kdy menil svicek ...
Ten tvuj automechanik uz nekdy smarty spravoval?
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
Tezko se ti radi, kdyz jenom napises, ze se zameril na zprovozneni fungovani vsech valcu. Nenapises jestli je uz zprovoznil a co tomu bylo. Napriklad sem se te ptal, kolik jsi kdy menil svicek ...
Ten tvuj automechanik uz nekdy smarty spravoval?
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: TURBO
Kdyz ti lidi co maji problem mozna casto nemaji jinou moznost. Boji se udelat vic nez otevrit dekl od motoru.
Mozna je i chapu.
Potom jim nezbyva nic jineho nez verit nejakemu smudlovi s napisem autoservis a vratech. Ci min tomu rozumi, tim vetsi je to frajer a tim vic machruje, jak tomu rozumi. Ma jenom odvahu "neco" rozdelat a pri trose stesti zpatky slozit. Ja jsu pokazde nesvuj z toho, ze nevratim srouby na svoje mista. Jim je to vcelku jedno. Jejich auto to neni. Meni dily, zkousi. Vzdyt zakaznik to zaplati.
V praci se zacal podivne chovat transporter. Naprosto nepredvidatelne. Stalo se to 4x behem kratke doby a potom uz nastesti ne. Dojeli sme na misto vypli auto a za pul hodiny nenatocili. Po hodine, dvou porad nic. Az po 10 hodinach sme chteli odjet, tak sme ho nastartovali. Auto jelo jako by nic. Mel sem vylozit kolegu a jet do prace. Daval prednost autobusu vjel na parkoviste. Vymackl spojku a auto zdechlo. Neslo natocit. Takze me musel odvezt svym. Rano nastartovalo jako by nic. Pri ceste do prace mu zdechlo za jizdy. Slo do servisu. Ten rekl cerpadlo. Me se to nezdalo, pdotoze to zname ze smartu a tvrdil sem elektrika. Servis dal nove a pod vou cestachto kolegovi udelalo znovu. Tudiz cerpadlem to neni. Servis rekl, ze namontovane cerpadlo mu zpatky nikdo nevezme, ze si ho holt nechame. Jemu je k nicemu. Pritom je to nas hlavni pneuservis na osobaky a neznackovy servis. Specializuji se na opravy prevodovek. Jak automaty, tak manualy koncernu vw. Maji z nas dost penez.
Nevim, jak to sef vykomunikoval s cerpadlem, ale vim, ze kdyz menili olej na aute a po par stech km z auta cestou vytekl, tak se jim odtah do znackoveho servisu s olejem vyfakturoval.
Nemaji to servisy lehke, ale cast problemu si zpusobuji prave svoji suverennosti a vsevedoucnosti. Jen malo je pokornych a jde pro radu sem. A ani o nich nevime. Resp. Prijde a uz se tu neukaze. To je samozrejme taky vetsinou az po vlastnim selhani . O zakaznicich plati to, cos rekl, ze komu neni rady, tomu neni pomoci.
Jinak myslis si, ze odkazovani na starsi temata, kde jsou stejne nebo podobne problemy je spatne? Ja to vidim jako prinosne, ze je tu snaha o kumulaci daneho problemu na jednom miste. JBC i Winterwolf to pravdepodobne vnimaji stejne nebo podobne jako ja.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
Mozna je i chapu.
Potom jim nezbyva nic jineho nez verit nejakemu smudlovi s napisem autoservis a vratech. Ci min tomu rozumi, tim vetsi je to frajer a tim vic machruje, jak tomu rozumi. Ma jenom odvahu "neco" rozdelat a pri trose stesti zpatky slozit. Ja jsu pokazde nesvuj z toho, ze nevratim srouby na svoje mista. Jim je to vcelku jedno. Jejich auto to neni. Meni dily, zkousi. Vzdyt zakaznik to zaplati.
V praci se zacal podivne chovat transporter. Naprosto nepredvidatelne. Stalo se to 4x behem kratke doby a potom uz nastesti ne. Dojeli sme na misto vypli auto a za pul hodiny nenatocili. Po hodine, dvou porad nic. Az po 10 hodinach sme chteli odjet, tak sme ho nastartovali. Auto jelo jako by nic. Mel sem vylozit kolegu a jet do prace. Daval prednost autobusu vjel na parkoviste. Vymackl spojku a auto zdechlo. Neslo natocit. Takze me musel odvezt svym. Rano nastartovalo jako by nic. Pri ceste do prace mu zdechlo za jizdy. Slo do servisu. Ten rekl cerpadlo. Me se to nezdalo, pdotoze to zname ze smartu a tvrdil sem elektrika. Servis dal nove a pod vou cestachto kolegovi udelalo znovu. Tudiz cerpadlem to neni. Servis rekl, ze namontovane cerpadlo mu zpatky nikdo nevezme, ze si ho holt nechame. Jemu je k nicemu. Pritom je to nas hlavni pneuservis na osobaky a neznackovy servis. Specializuji se na opravy prevodovek. Jak automaty, tak manualy koncernu vw. Maji z nas dost penez.
Nevim, jak to sef vykomunikoval s cerpadlem, ale vim, ze kdyz menili olej na aute a po par stech km z auta cestou vytekl, tak se jim odtah do znackoveho servisu s olejem vyfakturoval.
Nemaji to servisy lehke, ale cast problemu si zpusobuji prave svoji suverennosti a vsevedoucnosti. Jen malo je pokornych a jde pro radu sem. A ani o nich nevime. Resp. Prijde a uz se tu neukaze. To je samozrejme taky vetsinou az po vlastnim selhani . O zakaznicich plati to, cos rekl, ze komu neni rady, tomu neni pomoci.
Jinak myslis si, ze odkazovani na starsi temata, kde jsou stejne nebo podobne problemy je spatne? Ja to vidim jako prinosne, ze je tu snaha o kumulaci daneho problemu na jednom miste. JBC i Winterwolf to pravdepodobne vnimaji stejne nebo podobne jako ja.
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: TURBO
Zatim objednal tu cívku až dorazí tak bude pokračovat,smartík je zatim před barákem .Na dilnu si ho veme až příští víkend,má plno.Na svíčky si už moc nepamatuji ale cca před 6lety jsou měměné .Zatim ho prohlédl jen před barákem takže toho moc neviděl a já shaním info na co se zaměřit.Tak prosím poraďte,samozřejmé odvetraní kl.hřídele beru v potaz i když jsem to loni měnil.
Smart 98 benzin 40kw
Re: TURBO
Já to vidím na díru v pístu. Dřív, než bych dával novou cívku, změřil bych tlaky ve válcích. To se dá bez jakékoliv demontáže, jen vyšroubovat horní svíčky.
Tak už přemýšlej, za kolik ten vrak nabídneš k prodeji.
Tak už přemýšlej, za kolik ten vrak nabídneš k prodeji.
450 City Coupé MC01 - havarováno, zrušeno
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7