Smartik 0.6 benzin problém
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
JJ s klapkou je to tak jak říkají kucí.
S tím kouřem po startu je to u Tebe asi normální, taky mi to po natočení trochu čoudne ( najeto 30.000Km ) a dokonce jsou na podlaze v garáži pod výfukem vidět mastné saze. Dělá to tak odjakživa a olej mi to nežere, respektive jezdím od výměny do výměny cca 8000Km ročně a úbytek minimální.
S tím kouřem po startu je to u Tebe asi normální, taky mi to po natočení trochu čoudne ( najeto 30.000Km ) a dokonce jsou na podlaze v garáži pod výfukem vidět mastné saze. Dělá to tak odjakživa a olej mi to nežere, respektive jezdím od výměny do výměny cca 8000Km ročně a úbytek minimální.
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
K těm tlakům přejdi na http://www.evilution.co.uk/index.php?pa ... men=Engine
jinak pokud máš staženou servisní knížku, píše se o tom na straně 49 pro PDF ( v knize na straně 48 ) je to pod nadpisem Kompressionsdruck messen
Co se tu tak psalo, tak se kvůli úniku oleje měnily kroužky, simeringy ventilů i ventily samotné , a to najednou
jinak pokud máš staženou servisní knížku, píše se o tom na straně 49 pro PDF ( v knize na straně 48 ) je to pod nadpisem Kompressionsdruck messen
Co se tu tak psalo, tak se kvůli úniku oleje měnily kroužky, simeringy ventilů i ventily samotné , a to najednou
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
JJ do intercoleru se olej dostane jedině přes turbo.
Někde jsem četl, že se olej v intercoleru může vznítit a motor jde pak prudce do otáček. V takovém případě se nesmí vyřadit, jinak dojde k poškození motoru. Doporučuje se motor zbrzdit přes brzdy. Je to chvilkový.
Jinak tlaky máš v pohodě , má to být mezi 9 až 15 BAR. Nech repasovat nebo vyměň turbo, jsou špatný ucpávky. Ucpávky odejdou když jsou vůle v ložiskách.
Někde jsem četl, že se olej v intercoleru může vznítit a motor jde pak prudce do otáček. V takovém případě se nesmí vyřadit, jinak dojde k poškození motoru. Doporučuje se motor zbrzdit přes brzdy. Je to chvilkový.
Jinak tlaky máš v pohodě , má to být mezi 9 až 15 BAR. Nech repasovat nebo vyměň turbo, jsou špatný ucpávky. Ucpávky odejdou když jsou vůle v ložiskách.
DYK: tohle se stalo kamosovi na Audi A4 2,5tdi, jel po dalnici, za nim bily dym, tak zastavil, dal neutral, otevrel motor ze se koukne a najednou motor si zacal sam pridavat tak nechapal, utikal do kabiny vypl klicky ale bylo uz pozde, sani si bralo olej z mazani turba a jelo to na samozapal, po minute nebylo co resit, pretoceny motor...
Naposledy upravil(a) STAS1 dne pát 06 čer 2008, 04:55, celkem upraveno 1 x.
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Oleje z výparů tolik není, to je normální věc.Dawe píše:olej se do intercoleru dostane jedine pres turbo, nebo pres hadicku na olejove vypary, je zapojena do sani pred turbem.
Ale když už jsme u toho , existují separátory olejových par, které průnik oleje do sání omezují viz
http://www.ultimateracing.cz/p_info/190 ... ych-plynu/
01 OIL SEPARATOR
dodiak: www.turba.sk firma zo Žiliny, nedavno aj inzerovali repas turba do Smartov.
Igor, Trencín
Smart Fortwo MC 01, 599cm3, benzín, výbava pure, r.v. 2002, farba: cierna, stav km k 10.11.2016: 90 105 km
Smart Fortwo MC 01, 599cm3, benzín, výbava pure, r.v. 2002, farba: cierna, stav km k 10.11.2016: 90 105 km
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U všech aut, kerý sem kdy měl nebo viděl tak měli hadici z ventilovýho výka strčenou do fitlru vot sání. Vyvedenou pot auto sem nikdy nevidělPanter2004 píše:no vy to nazyvate hadicka na olejove vypary, ale ja znam spise nazev odvetrani kliky, protoze proc by mel jit olej do sani? (spatny) spise to je na vzduchove razy, kdyz treba profoukne pres krouzky a v posledni dobe taky kvuli emisim! Drive se to resilo normalne hadici pod motor
Jinak co to je ten Dump ventil ?
Defynytyvně bez Smartu.
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
Dump ventil se umísuje na sací hadici, těsně před škrtící klapku a váhu vzduchu, ovládáno pod tlakem. Ventil zabraňuje zpomalení otáček Turba - při ubrání plynu/zavření škrticí klapky (např. při řazení). Odpustí tlak mezi Turbem a škrticí klapkou, při otevření klapky je ventil opět zavřený. Snižuje Turboefekt. Při odpouštění tlaku vzniká zvukový efekt.