FORTWO 451 MHD 52kW 2010 motor ztratil výkon a chcípá za studena
FORTWO 451 MHD 52kW 2010 motor ztratil výkon a chcípá za studena
Vypnu EKO MHD, a po nastartování jde motor na volnoběh čistě po přidání plynu se začne dusit škytat, vůbec nejde do tahu, až nakonec chcípne,
tu a tam si to na chvilku rozmyslí, z volnoběhu po jemném sešlápnutí plynu zvedne otáčky, začne škytat a z nasávacího otvoru ve sloupku za řidičem se ozývá dunění skoro jako by se ozýval výfuk z airboxu.
při zapnutí klimatizace klimatizace na volnoběh se motor za chvilku udusí a chcípne
po zahřátí motoru (80-90 stupňů, na volnoběh) jde motor i trochu do otáček a má snahu přejít do tahu při zařazené rychlosti.
Motor nekouří, lehký zápach benzínu z výfuku jako při bohaté směsi.
při každém Xtém pokusu o nastartování nenaskočí motor jen je slyšet pískání jak prokluzuje řemenice na alternátoru (při následném pokusu motor zase chytne)
výpis chyb : ) přes androida program "ODB Car Doctor" a noname bluetooth OBD II adapter
P0C0E http://obdii.pro/en/code/P0C0E Generic Drive Motor "B" Inverter Power Supply Circuit/OpenDrive Motor "B" Inverter Power Supply Circuit/Open
P0C0F http://obdii.pro/en/code/P0C0F Generic Drive Motor "B" Inverter Power Supply Circuit Low
C010B
B1241 http://obdii.pro/en/code/B1241 Mercedes Refrigerant Fill
P15B0
C0106 http://obdii.pro/en/code/C0106 GM Rear ABS (both wheels) solenoid/motor #2 circuit range/performance
C0103 http://obdii.pro/en/code/C0103 GM Rear ABS (both wheels) solenoid/motor #1 circuit high
C0104 http://obdii.pro/en/code/C0104 GM Rear ABS (both wheels) solenoid/motor #1 circuit open
P057E http://obdii.pro/en/code/P057E Generic Brake pedal position (BPP) sensor - circuit intermittent/erratic
P14B0
P2C41
P15AF
C0111 http://obdii.pro/en/code/C0111 GM Pump motor circuit range/performance
C010E
C2041
B0F41
P0200 Injector Circuit Open
P0778 Presure Control Solenoid "B" Electrical
P1941
U3241
P0F46
P0D00
B1841 http://obdii.pro/en/code/B1841 GM LF/Driver lumbar up switch circuit range/performance
C0241 EBCM Control Valve Circuit
C0141 Left TCS Solenoid #1 Circuit Malfunction
občas to psalo, že mám otevřené dveře, tuto vadu jsem zavřením dveří odstranil s ostatním si nevím rady
chybové kódy jsem se pokoušel vyluštit přes internet, ale bohužel každý výrobce může mít pod kódem XXXX různou chybu a veřejných popisů chyb pro Mercedes potažmo Smart moc není
Kluk ze servisu, predikuje následující možnosti:
přidření některé součásti motoru spojeného se řemenicí jako je napínací kladka, klima, vodní pumpa, klika? (důkaz: prokluz řemenu při startu, ale může být jen povolený)
přicpaný nebo totál KO katalyzátor s výfukem (důkaz: motor nechce do otáček dusí se)
Nenapadá Vás něco? měl někdo podobný problém? Umíte někdo dekódovat výše uvedené chyby klíčem pro SMARTA ?
Následnou opravu zde popíšu, ať přibývá znalostí v tomto fóru.
Děkuju Milan
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2198
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: FORTWO 451 52kW motor ztratil výkon chcípá
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: FORTWO 451 52kW motor ztratil výkon chcípá
Re: FORTWO 451 52kW motor ztratil výkon chcípá
rozpadlý vypálený katalyzátor kompletně ucpal výfuk.
pískající prokluzující řemen bude chtít vyměnit řemenice jsou v pořádku.
Teď mám jiný problém.. Auto netopí topení studené.... více zde:
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtop ... =16&t=5533
Re: FORTWO 451 MHD 52kW 2010 motor ztratil výkon chcípá
řemen nepíská - příčina pískajícího řemene byl prasklý čep A132 030 0668 "altíkostarteru" mezi blokem motoru (vodní pumpou) a alternátorem, celý alternátor se vychýlil z osy řemenic a řemen "šmajdal" a pískal při startu.