Vibrace motoru při cca 2.000 otáčkách
Vibrace motoru při cca 2.000 otáčkách
Při jízdě jsou vibrace ve stejném rozsahu, ale tlumenější. Tah a výkon je stabilní.
Mechanik zkontroloval hlavní řemenici, zda se neprotáčí a podíval se i na svíčky. Bez vad. Všechno ostatní je OK, na svém místě a utažené.
Pak vyslovil doměnku, že je vytahaný rozvodový řetěz a z toho plyne špatné zapalování.
Podotýkám, že před cca 10.000 km se měnila spojka ... Auto najede denně 100 až 200 km na rozvozu sushi.
Poradíte někdo?
Díky Radek
Re: Vibrace motoru při cca 2.000 otáčkách
Koukl bych se jestli něco nehlásí řídící jednotka pokud ano zapsat si chyby a zkusit je smáznout.
451 má proměnné časování sacích ventilů mohlo by být tím mechanismem, to je takový váleček vpravo, na hlavě nebo čidlem natočení vačky to je vlevo.
Já měl ve 148.000 hotový motor a ventily.
postupoval bych:
1. co hlásí jednotka
2. odpojit baterku, povytahovat konektory od čidel vstřiků, svíček a zas je všechny pozapojovat
3. změřit tlaky válců
4. zkusit změřit ventilové vůle (ale to už je na někoho kdo si se Smartem umí poradit tuším, že se musí pustit dolu náprava s motorem )
Re: Vibrace motoru při cca 2.000 otáčkách
Sú aj iné možnosti vozenia ako len Tri véčka, Štyri kruhy, alebo Šíp s krídlom
Re: Vibrace motoru při cca 2.000 otáčkách
Vytahaný rozvodový řetěz o cca 10mm a prasklý silentblok motoru ... motor zase ševelí jako za mlada
Při demontáži ještě provedena preventivní výměna gufera na klikovce.
Materiál:
rozvodová sada objednaná v Mercedesu 5.300 Kč
silentblok v náhradě cca 1.000Kč
práci a gufero zatím nevím
díky za rady
Radek
Re: Vibrace motoru při cca 2.000 otáčkách
kontrolovali ventily ?
Re: Vibrace motoru při cca 2.000 otáčkách
Roadster Cabrio, 45 kW, Turbo, 2003,černý.