SMART FORTWO 2011-zavzdušněné palivové čerpadlo
SMART FORTWO 2011-zavzdušněné palivové čerpadlo
Re: SMART FORTWO 2011-zavzdušněné palivové čerpadlo
Jako druhý krok bych zkusil odpojit přívod do palivového filtru a pak zapínat a vypínat - protože po odpojení hadice nebude systém klást odpor vzduchem stačujícím se v potrubí.
Když by nepomohlo samotné čerpání čerpadlem, zkusil bych to přes tu z filtru odpojenou hadičku nasát.
A mimochodem - tahle otázka patří do sekce Fórum typové řady F2 451 ( r.v.2007 – 2014 ). Tak na to budeme s administrátory myslet a dotaz tam potom přesuneme.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7
Re: SMART FORTWO 2011-zavzdušněné palivové čerpadlo
-
- Příspěvky: 307
- Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
- Bydliště: Ostrava
Re: SMART FORTWO 2011-zavzdušněné palivové čerpadlo
Re: SMART FORTWO 2011-zavzdušněné palivové čerpadlo
Ano, může být v háji ještě něco jiného. Stávalo se to hlavně na ForTwo 450, ale myslím, že by se to mohlo stát i na 451 - konektor na hlavní řídící jednotce SAM. U 450 byl ten řadový konektor značně poddimenzovaný, piny byly 1 x 1 mm tlusté a přes ně tekl proud třeba 5 A. Když nebyl mezi pinem a konektorem špičkový kontakt, přechodový odpor pin rozehřál a roztavil cín, kterým to drželo v plošném spoji. Zároveň to rozehřálo dutinku v konektoru, takže to nakonec přestalo fungovat úplně. Nebo to kromě ztráty funkce ještě vyhořelo.
Taky může být v čudu relé. Které relé to je, najdeš TADY!
Který konektor je který a který pin je ten pravý najdeš TADY!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus - prodáno
52A Crossblade
Michalak C7